Re: zasilacz - szybkie pytanie ??

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 18:13:54 MET DST

*Tomek[TK]* wrote:
> tak, z tym ze chodzi tu glownie o standard plyty (AT lub ATX). Jesli
> mowa o plytach ATX to nie powinno byc problemow (ja przynajmniej o
> takich nie slyszalem)

Do praktycznie każdego nowego zasilacza ATX można podłączyć każdą
płytęvATX, ze starszymi zasilaczami może być problem. Np. w drugim
PC mam zasilacz Sirtec HPC-250-202, który nie ma wyprowadzenia ATX
12v 4 pin i sporej cześci płyt nie można do niego podłączyć
(bez kombinowania oczywiście).

--
Pozdrawiam
Peeter