Re: ECS K7VZA (nowy bios) + HDD 160GB

Autor: Deno <moj_tajny_adres_at_nowhere.nospam.no>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 15:18:53 MET DST

Dnia Wed, 15 Sep 2004 23:40:19 +0200, Janusz - Vahanara napisał(a):

> [...]

dokładnie !
W czasach gdy płyty te sprzedawale się jak "świeze bułeczki ;)" tzn
2001-2002 problem ten był swego czasu opisany na którymś ze ś.p. serwisów o
hardware - dotyczył od współpracy k7vza z niektórymi napędami DVD i CDRW-
głównie: teac, toshiba, liteon, asus. Pamiętam że np seria 3.2 była spie..,
w 3.3b poprawili, w 3.4 znowu ECS dało d.., w 3.6a ok, w 3.7 ok, a teraz
znowu "powrót do przeszłości ;("

> Mój tak nie robi.

.. a mój LiteOn 40125S tak ;(