Re: Drukarka laserowa Samsung ML-1710 - opinie ?

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 14:42:05 MET DST

Yogiii wrote:

> to ze to tani laser to wiem i cudow tez sie po niej nie spodziewam
> (kiedys mial HP 6L wiec mniej wiecej wiem jak to moze drukowac
> tzn jak wyglada rozdzielczosc 600dpi )

na obecnym sprzecie 600 dpi moga wygladac nawet nieco lepiej w przypadku
bitmap niz przy 6L (ze wzgledu AFAIR mala ilosc odcieni szarosci w tym
modelu). np. juz LJ 6P posiadal ich wiecej od modelu "L" co obajwialo
sie lepszym "fotorealizmem" o ile to tak mozna nazwac, zreszta bez
wiekszego znaczenia przy tekscie/wektorach.

pozdrawiam

--
            * older futhark