Re: Drukarka laserowa Samsung ML-1710 - opinie ?

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 09:32:20 MET DST

Użytkownik "Polar" <wawa197@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cib91r$2g7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> drukuje poprostu jak tani laser - cudow sie nie spodziewaj
> lepiej sprawdz na ile starcza bemben no i ile kosztuje :) mozesz sie
zdziwic

bembna jako odzielnego elementu to nieznalazlem wiec podejrzewam
ze jest zintegrowany razem z tonerem - a toner kosztuje okolo 299zl
a jego wydajnosc to 3000 stron ( czyli jego cena jest podobna do tonerow
np HP o podobnej wydajnosci )

to ze to tani laser to wiem i cudow tez sie po niej nie spodziewam
(kiedys mial HP 6L wiec mniej wiecej wiem jak to moze drukowac
tzn jak wyglada rozdzielczosc 600dpi )

a tak na marginesie ja duzo nie drukuje tzn nie wiem czy miesiecznie bedzie
ze 100 stronek wiec toner raczej spokojnie starczy mi na conajmniej
2latka wiec to wydaje sie byc interesujaca sprawa a plujki raczej
druki raz nie chce kupowac ( mialem HP PhotoSmart p1000 i po 5 latach
poszla na smietnik niestety )
kolorowe lasery nie sa juz tak drogie mozna drukarke kupic juz nawet nowa za
1499zl
ale eksploatacja moze zabic koszt tonerow to okolo 1500-2000zl a wydajnosc
okolo 2000 stron
wiec kolorowy laser musi jeszcze poczekac z 5 latek