Re: Komputer prawie sam się restartuje

Autor: TomSi <sorry_at_nomail.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 13:06:21 MET DST

> To mi wyglada na typowy objaw walniętej pamięci, na win98 nie było bo
mniej
> wrażliwy system, win2k juz nie taki mało wrażliwy i się sypie. Polecam
> Memtest86

Właśnie co do pamięci jeszcze to czy jest normalne że od czasu do czasu taki
komunikat się pojawia,
Błąd aplikacji : Instrukcja spod "0x007deb6a" odwołuje się do pamięci pod
adresem "0x00000014". Pamięć nie może być "read".

Aplikacje wywołujące podobne błedy są różne, adresy też się zmieniają.
Jeżeli to nie jest normalne raz na jakis czas to może żeczywiscie mam coś z
pamięcią.