Re: Gateway EV910

Autor: TomaSz. <tomszab_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:17:12 MET DST

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 11.09.2004 roku, lampa wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Co sądzicie o tej 19' Gateway EV910 na gogle jest tego niewiele ?
Kupiłem nówkę na Allegro jakieś dwa miesiące temu i nie narzekam, a pracuję
głównie w grafice. Świeci ładnie, geometria i kolory też mi pasują.
Słowem jak na razie jestem zadowolony (zwłaszcza, że kosztował mnie tylko
380 zł)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl