karta ATI i obraz w TV

Autor: Adam O. <obiad2_at_tlen.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 12:15:08 MET DST

Moi drodzy,

Nie bardzo się orientuję gdzie to pytanie zadać ale problem dotyczy sprzetu
komputerowego, wiec chyba znajdzie sie ktos na tej grupie kto mi pomoze,
odesle do jakis stron, bo juz troche sie naszukalem i nic nie moge znalezc.
Chodzi o to ze probuje odtworzyc film z kompa na TV (Sanyo). Posiadam karte
ATI (chyba Radeon), kabel 20 metrow SVideo - Eurozlacze. Obraz oczywiscie
sie pojawil gdy zmienilem ustawienia w ekranach ale pojawil sie jakis
niebieski pasek po prawej stronie i w ogole tak jakby byl niebieski zarys,
cien w literach, postaciach, etc. Probowalem zmniejszyc kontrast ale nic nie
pomaga. Macie jakies propozycje co powinienem zrobic aby bylo w porzadku,
czy po prostu mam strate przez to ze zastosowalem kabel 20 metrowy, czy
przez to ze mam kabel 20 metrowy.

Z gory dzieki za sugestie
Pozdrawiam
Adam O.