Re: Składanie PC

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 02:21:50 MET DST

Piotrek napisał(a):

> Dzięki za odpowiedzi. Postaram się o dodatkowe kołki i fajerwerków nie
> będzie. PS. Każdy może się czasem mylić - zapytałem bo miałem poważne
> wątpliwości. Pozdrawiam.
>
> Piotrek

O ile mi wiadomo obudowa I box ma dwa kołki mosiężne i więcej tam nie
bardzo wejdzie. Poszukaj czarnych plastykowych kostek, wciśnij je w
przewidziane w tym celu kwadratowe otwory w blasze i przykręć płytę
wkrętami do tych kostek, a śrubkami do kołków mosiężnych. Obejrzyj
dobrze, co dostałeś w woreczku ze śrubkami.

Każdy się może mylić - zwłaszcza jak nie widział I boxa...

JanuSz