Re: Składanie PC

Autor: Mikee <mpazur_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 00:34:32 MET DST

> Czy mo┐na montowaμ p│ytΩ g│≤wn▒ w obudowie bez u┐ycia ko│k≤w
> dystansuj▒cych? Mam obudowΩ I - Box i otrzyma│em tylko 2 ko│ki. Wydaje mi
> siΩ to za ma│o i mam zamiar przykrΩciμ p│ytΩ wprost do blatu.
> Podpowiedzcie czy mo┐na tak zrobiμ. Wskaz≤wki mile widziane. Pozdrawiam.
>
> Piotrek

Plyta powinna być przykręcona do jednego słupka dystansowego. Pozostale musza
miec luz: albo nie dokrecone srubki (tylko bez przesady, bo jak odpadnie to moze byc
zwarcie), albo plastikowe zatrzaski trzymajace dystans od metalowej plyty pod plyta.
Inaczej pojawiaja sie naprezenia, bo plyta czesto nagrzewa sie i chlodzi , choc nie
slyszalem, zeby komus to zaszkodzilo. Mikee