Re: bad pixele w lcd

Autor: TomSi <sorry_at_nomail.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 00:26:47 MET DST

> Ja mam LG 15'' już od stycznia ubiegłego roku. Od początku 0 problemów i
> brak uszkodzonych pikseli, a model ten (L1510s) nie jest z najwyższej
półki

Ja tez mam ten sam model. Bad pixel jeden mam ale swieci na szaro wiec go
prawie nie widac.
Co do wnerwiania to bardzo mnie denerwowalo jak gralem w symulator lotu i na
horyzoncie wypatrywlem samolotow. Maly samolot byl przedstawiany z daleka
jako jeden, dwa piksele czarne lub szare. I tu juz mi sie mylilo :).

Od czasu zakupu monitora przestalem lubic symulatory lotów ;-)

Pozrdro