Re: bad pixele w lcd

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 13:02:03 MET DST

On Thu, 16 Sep 2004 10:47:22 +0200, danonwoj <wdaniun@MAPSo2.pl> wrote:
> witam,

Witam!

> Czy jeden bad pixel potrafi
> "denerwować" podczas pracy? Wiem,że są różne rodzaje...np. taki czerwony
> cały? ;p

Jak bylem ogladać LCD z kumplem bo kupowal to widzialem jeden LCD z uwalonym
pixelem, swiecil na zielono, w lewym rogu, blizej srodka niz krawedzi, hmmm
musze powiedziec ze byl calkiem widoczny, a przecież to tylko jedna kropka,
mnie osobiscie by to denerwowalo. Na tym LCD latal wtedy 3dmark2000.

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx
EKG: 1070694		FreeBSD User