Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 20:49:26 MET DST

> Noo. Kupiłem zasilacz Modecom ATX-350GTF (PFC). W całym Krakowie miałem
> problem z kupieniem, i kupiłem w końcu za 119 zeta(!!!), podczas gdy w
> Multikompie kosztował 170, w Bino 130, a w sklepie na ul. Rękawki 150
zyli.
Pewnie mieli jeszcze ze starych dostaw, ja swój kupiłem po 135, teraz w
Komputroniku jest po 119.

> Pierwsze co zauważyłem to:ku*ewsko ciężki.
Przejrzyj ponownie ofertę zasilaczy i porównaj ich wagi. Po prostu mają
więcej urządzeń, a w przysłowiowym Codegenie może ptaszka jeszcze hodować.
Możesz stary otworzyć i pooglądać, ciekaw jestem jaki kształt mają
elektrolity, szkoda, że nie można domowym sposobem zmierzyć ich pojemności.

> [...]
> przedłużkę do zasilania),6 wejść napięcia,stabilna praca:
> Megabajt 350 W:
> CPU Temperature:51 st. C
> MBT:30 st. C
> 12V - 13,056
> 5V - 4,784
> 3,3 V - 3,312
> Modecom350W:
> CPU Temperature:46 st. C
> MBT:28 st. C
> 12V - 12,48
> 5V - 4,919
> 3,3 V - 3,344
> Testy z Pc Probe. Po jednakowym czasie pracy, przerwa między jednym i
Ale te informacje traktuj orientacyjnie, te odczyty zazwyczaj obarczone są
dużym błędem.

> NO I PRZEDE WSZYSTKIM: rozwiązało to moje problemy z zacinaniem Maxtorków
I o to chodziło. Jak sam przekonałeś się nie tylko problem tkwi w mocy. Może
masz dostęp do oscyloskopu?

Pozdrawiam
    Darek