Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: Krzysiek M. <moonspellek_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 19:35:46 MET DST

Noo. Kupiłem zasilacz Modecom ATX-350GTF (PFC). W całym Krakowie miałem
problem z kupieniem, i kupiłem w końcu za 119 zeta(!!!), podczas gdy w
Multikompie kosztował 170, w Bino 130, a w sklepie na ul. Rękawki 150 zyli.
Także okazja. Pierwsze co zauważyłem to:ku*ewsko ciężki. To w sumie nie
przeszkadza. Teraz same plusy:długie kable(w megabajcie musiałem kupować
przedłużkę do zasilania),6 wejść napięcia,stabilna praca:
Megabajt 350 W:
CPU Temperature:51 st. C
MBT:30 st. C
12V - 13,056
5V - 4,784
3,3 V - 3,312
Modecom350W:
CPU Temperature:46 st. C
MBT:28 st. C
12V - 12,48
5V - 4,919
3,3 V - 3,344
Testy z Pc Probe. Po jednakowym czasie pracy, przerwa między jednym i drugim
pomiarem 1 godzina.
Jak widać napięcie trzyma dużo lepiej.
NO I PRZEDE WSZYSTKIM: rozwiązało to moje problemy z zacinaniem Maxtorków
:-), tutaj + największejszy.
Daję ocenę 9, odejmuję 1 p. za Noise Killera, który faktycznie targa
powietrze, przez co zasilacz jest specjalnie cichy, ani głośny. Cichszy niż
megashit.Ogólnie polecam gorąco!!!!.
Pozdrawiam

Krzysiek