Re: Wybor marki notebook`a, pomozcie...

Autor: Daniel H. <heland_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 20:40:38 MET DST

> Polecam Fujitsu-Siemens. Mam doświadczenia z ok. 10 różnymi
> modelami. W jednym z nich padł dysk. Zadzwoniłem do serwisu, 20
> minut później przyjechał kurier, odebrał sprzęt. Następnego dnia
> miałem już wymieniony dysk a ze starego za darmo odzyskali dane.
> Poza tym jednym przypadkiem wszystkie działają super. Najsłabszy
> z nich to S-4542, najmocniejszy E-7010. Jak dla mnie rewela.

rowniez polecam Fujitsu-Siemens
od tygodnia mam Amilo Pro v2000 (dalem 4550zl)
wczesniej mialem actine, nie bylo zastrzezen
ale po samej jakosci wykonczenia widac roznice

lepiej wez markowego z gorsza konfiguracje niz jakis chlam
duzy plus 2 lata gwarancji i niezly serwis
czego nie mozna powiedziec o innych firmach