Problemy z Riva TNT2 M64

Autor: Kamil Szuster <reuch_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 20:38:47 MET DST

Witam,
    Mam klopot z karta graficzna Riva TNT2 M64 32 MB o symbolu
VA-235(niestety nie znam producenta). Problem przedstawia sie nastepujaco.
Grafika bez problemu startuje na plycie glownej Atrenda Atc-6120(gniazdo AGP
na tej plycie jest fizycznie dzielone na pol,mowie o tym aby ulatwic ew.
indentyfikacje lacza,bo nie jestem pewien czy to x1, czy x2). Natomiast na
nowszych plytach(sprawdzalem na ECS P6IPAT, oraz FIC FS15, obie maja AGPx4)
grafika nie chce sie odpalic. Speaker wydaje dzwiek jak w momencie w ktorym
w gniezdzie nie ma zadnej grafiki. Co ciekawe - wiatrak na karcie kreci sie.
Wydaje mi sie ze dociskam grafike na maksa, wiec teoretycznie odpada
ewentualnosc zlego wlozenia,chociaz sam juz nie wiem. Na tych dwoch nowszych
plytach o ktorych wspomnialem bez problemu dopalilem takze stara S3
Virage/GX2 oraz Gforce 2 MX 64 MB. Z gory ogromne dzieki za pomoc

Pozdrawiam