Re: bad pixele w lcd

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 18:34:52 MET DST

>czy obecnie przy kupnie nowego lcd zdarzają się jakieś bad pixele? C

Tak.

>czy widać
>poprawę w stosunku do tego co było 2 lata temu?

raczej pogorszenie. LCD sprzedaje się znacznie więcej i przez ro
zjawisko złych pikseli jest szeroko poruszane.

>Czy jeden bad pixel potrafi
>"denerwować" podczas pracy? Wiem,że są różne rodzaje...np. taki czerwony
>cały? ;p

Jak się trafi czerwony na środku to ciężko się do niego przyzwyczaić,
o ile to w ogóle mozliwe. Jesli się trafi gdzieś z boku to mozna
przeżyć. Wymaga przyzwyczajenia jak linie na
Diamondtonach/Trinitronach.

--
Tom
Pełna oferta NEC, Iiyama, Eizo