Re: Jednak Kingston szwankuje :/ Co z gwarancją?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 17:47:13 MET DST
Message-ID: <ci9o7d$fv1$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "=Marcos=" <marcos@terefere.NOSPAMNOSPAM.com> napisał w
wiadomości news:ci9i72$87s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Po wielu testach jednak wyszło, że to jeden z dwóch Kingstonów 256MB
> szwankuje u mnie w komputerze. Dwa razy zapuściłem test 4 w Memteście (bo
to
> on wykrywa błędy) i za każdym razem wykrywa 7-10 błędów gdzieś między 400
a
> 450MB, ale za każdym razem w innych miejscach (czy to normalne?).
>
> Jak jest z realizacją słynnej "wieczystej gwarancji" Kingstona w Polsce?
> Pamięci niestety kupione za granicą :/ Ale mam do nich wszystkie
oryginalne
> pierdoły (pudełka, nalepki, instrukcje...).
>
> --

Tak trudno poszukac na stronach kingstona ?
" To obtain warranty service, you may return a defective product,
freight-prepaid and insured, to the authorized Kingston dealer or
distributor from which you purchased the Kingston product. You must include
product identification information, including model number and serial number
(if applicable) with a detailed description of the problem you are
experiencing. You must also include proof of the date of original retail
purchase as evidence that the product is within the applicable warranty
period"
czyli zwracasz tam gdzie kupiles "

pzdr
Received on Wed Sep 15 17:50:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 15 Sep 2004 - 17:51:16 MET DST