Re: Dyski Seagate, samsung, IBM, Maxtor

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 12:06:01 MET DST

Krzysiek M. wrote:

> Mam dwa maxtory już ponad rok i żaden mi jeszcze nie padł. Nie ma reguły,
> każdy może paść. Wyjątkiem jest WD - to jest dopiero badziewie. Mi na
> przykład padły dwa.

Ja miałem w życiu kontakt z całym stadem WD. Miałem kilka w swoim kompie,
mój znajomy ma takie dwa w amidze. Jak dotąd tylko jeden padł, ale to był
wypadek :) Biegłem sobie szybciutko do sklepu i wypadł z kieszeni. Przeżył,
ale zablokowała się głowica, wystarczyło ją lekko szturchnąć po zdjęciu
obudowy i działał dalej. Według mojej skromnej opinii dyski WD są
najlepsze. Teraz mam w kompie dysk IBM, jak na razie niezawodny. Przyszedł
tutaj jako zastępstwo dwóch Seagate'ów. Jeden się spalił a drugiemu coś
szwankuje z głowicą, podczas pracy głowica o coś uderza i przez to
kopiowanie dwóch obrazów płyt z tego dysku zajęło ponad dwie godziny :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *