Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 11:06:42 MET DST

> ;) Komputer ma pelnic funkcje firewalla / routera / bridge'a /
> sniffera (zalezy, co mi sie zamarzy). Rozmiarowo nie powinien byc
> zbyt duzy:>. pozdrawiam

Hum... :)

Jesli ruch obslugiwany przez ten sprzecik nie bedzie duzy,
to moze to byc jakis 486 czy Pentium 100 - 133 mhz ;)
Te sie obywaly bez wiatraczkow.

Jesli by to mialo byc cos mocniejszego, to mysle, ze wybralbym
jakas obudowe desktop. Do tego pozadna plyta na BXie
(byle nie Abit). Do tego P3 Katmai (stabilny do 90'C) w okolicach
400 - 500 mhz. Na procesor duzy radiator, a do obudowy
wiatrak 12 cm 230v na lozyskach. Wiatrak musialby dmuchac
powietrzem wprost na radiator, a wylot powietrza musialby byc
gdzies po przeciwnej stronie obudowy.

W sumie - z podobnych rozwiazan korzysta sie w desktopach
Compaq'a czy Dell'a.

Tylko, ze to rozwiazanie posiada te nieszczesne ruchome czesci... ;)

Moze jednak jakis Mac z G3 przynajmniej? ;)

Zdrooweczka
Vituniu.

PS:
Ustaw sobie kodowanie.