Re: Chlodzenie wodne

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 01:14:51 MET DST

Dnia Tue, 14 Sep 2004 19:43:48 +0200, Bulbe wystukał(a):

> Jeżeli chodzi o temperaturę to chłodzenie wodne jest na pewno bardziej
> efektywne, chyba że składa się byle jak.

No oczywiście też się zgadzam, ale dobry wentylator z tych nowych, gęsto
użebrowanych jest też bardzo efektywny. Chodziło mi o to, że jeśli ktoś
chce mieć te 40-50 stopni to można to osiągnąć też bez WC

Co do ceny to faktycznie - zestaw
> WC jest droższy od tradycyjnego chłodzenia powietrzem. A mobilność - to był
> jeden z warunków, kiedy składałem swoje chlodzenie wodne, i da się zrobić.
> Mam chłodnicę (od Łady) na wierzchu obudowy, reszta w środku (Big Tower).

No ale jak masz zbiornik to jest bieda, chyba że zupełnie szczelny. I też
się zgadzam, że wiele rzeczy da się zrobić, a modyfikacje układu są dla
mnie wyzwaniem :-)

> Mam 3 bloki (CPU, GPU, NB) i właśnie Eheim'a 1250 (bardzo cicha pompka). Na
> chłodnicy dwa niesłyszalne wentyle 120 mm 12V (chodzą na 7V).

No i ile masz średnio stopni?

--
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM,