Re: SATA / ATA ? seagate120

Autor: Mikee <mpazur_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 00:34:27 MET DST

> staje przed wyborem dysku.
> nie wiem tylko czy wybrac opcje sata czy ata. zalezy m ina cichej pracy
> dysku, czy miedzy tymi modelami bedzie jakas roznica w glosnosci?

Seagate'y SATA i ATA to te same konstrukcje. Model SATA rozni się tylko
interfacem. Nie ma wiec zadnej roznicy w glosnosci pracy. Podobno prawie
wszystkie SATA sa tylko rozbudowane o przejsciowke z ATA na SATA.
A moim zadaniem kupowanie SATA jesli dysk nie ma obrotowej od 10000
obr/s nie ma sensu.
Kup ATA z 8 MB cachem.
Mikee