HP 5150 [problem]

Autor: Szczur <szczurman_at_WYTNIJTOo2.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 23:36:43 MET DST

Witam, od jakiegos pol roku jestem posiadaczem tej drukarki i dzisiaj
zdarzylo mi sie, ze podczas drukowania wciaglo mi kartke. Wyjalem ja,
wcislem przycisk "wznow", ale to nic nie pomoglo. Dioda "wznow" ciagle miga
i niechce drukowac. Nie pomoglo tez dluzsze odlaczenie drukarki od pradu.
Jesli ktos spotkal sie z tym problemem i ma jakis pomysl jak temu zaradzic
to bede bardzo wdzieczny.

--
Pozdrawiam, [Szczur]
"O jak dobrze być pierdolniętym w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,