Re: Problem z obrazem TV (Ati Radeon 9600se)

Autor: Marek <marasekWYWAL_at_qweUSUN.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 23:41:09 MET DST

Użytkownik "Kuba K." <laska@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ci7mau$dvd$1@inews.gazeta.pl...
> Gdy podłanczam kartę do TV, obraz pojawia mi się na telewizorze czarno
> biały.
> Co jest nie tak?
> Jaki program sobie z tym poradzi?

standard koloru - pewnie masz wybrany NTSC zamiast PAL. Ja mam odpowiedni
przelacznik w biosie, ale to pewnie nie jest regula. Sterowniki karty
powinny obslugiwac odpowiednia funkcje (wiec szukaj w panel
sterowania->ekran->ustawienia->zaawansowane). Slyszalem tez, ze telewizory,
ktore posiadaja dwa gniazda euro, jedno z nich maja w standardzie NTSC - ale
nie wiem ile w tym prawdy (tak twierdzili dwaj sprzedawcy na gieldzie
komputerowej).

Pozdrawiam,
Marek