Re: Karta dźwiękowa

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 22:39:24 MET DST

"MRyszard" <nie-spamuj_mryszard@post.pl> wrote in message
news:ci7i4e$phb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam. Zgrywam sobie płyty gramofonowe na CD. Przerobilem już ze 30 szt,
> ale przy takim tempie, to potrwa ze dwa lata, ponieważ robilem to na
> Pentium 200, karta dźwiękowa Yamaha, sygnał był bardzo silny, nastawy
> audio ustawione na 1/4. Mam Celerona 1000 MHz ze zintegrowaną kartą
> dźwiękową i chciałbym jego właśnie do tego wykorzystać, bo idzie jak
> burza, ale co z tego. Nie da się nagrywać, ponieważ sygnał jest bardzo
> słaby, nastawy na maxa wzmacniają również szumy. Co mogę zrobić, czy
> jakąś kartę wsadzić na PCI (ale jaką), nie wiem co mogę zrobić i proszę
> [...]

Napewno pomoże puścić przez przedwzmacniacz,
a wkładając osobną kartę muzyczna, tez zyskasz na jakości i to całkiem
dużo.
Najprościej i najszybciej i nataniej byłoby Sound blaster Live
Znacznie lepsza jakość przetworników niż te na zintegrowanej karcie ( w
dodatku tak
starej technologicznie), chociaz oczywiscie szumy płyty winylowej i tak
zostaną.