Karta d¼wiêkowa

Autor: MRyszard <nie-spamuj_mryszard_at_post.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 21:51:10 MET DST

Witam. Zgrywam sobie p³yty gramofonowe na CD. Przerobilem ju¿ ze 30 szt,
ale przy takim tempie, to potrwa ze dwa lata, poniewa¿ robilem to na
Pentium 200, karta d¼wiêkowa Yamaha, sygna³ by³ bardzo silny, nastawy
audio ustawione na 1/4. Mam Celerona 1000 MHz ze zintegrowan± kart±
d¼wiêkow± i chcia³bym jego w³a¶nie do tego wykorzystaæ, bo idzie jak
burza, ale co z tego. Nie da siê nagrywaæ, poniewa¿ sygna³ jest bardzo
s³aby, nastawy na maxa wzmacniaj± równie¿ szumy. Co mogê zrobiæ, czy
jak±¶ kartê wsadziæ na PCI (ale jak±), nie wiem co mogê zrobiæ i proszê
uprzejmie o pomoc.

--
Pozdrawiam
  mryszard