Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 21:44:49 MET DST

> aaaa to w takim celu nie trzeba chyba silnych maszyn... wystarczy stare
486
> albo pentium 100, kupic mozna za grosze na gieldzie i nie bedzie potrzeba
> wiatrakow a w przypadku 486 nawet i radiator sie obejdzie :)

Zalezy... od funkcjonalnosci, ilosci obslugiwanego ruchu...
Jak ma byc ipconntrack, ipp2p, zaawansowany qos i
jakis aktywny sniffer oraz "(zalezy, co mi sie zamarzy)"
to 1GB RAM i pojedynczy procesor chocby i byl 3GHz
moze nie wystarczyc. Czym innym jest prosty routing
a czym innym firewall/qos na kilkaset kompow.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]