Re: Piracie czy ci nie zal......

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 17:30:16 MET DST

W dniu Tue, 14 Sep 2004 16:29:41 +0200, osoba określana zwykle jako
Konrad Kwiatkowski pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>No tak sie chyba pisze :-) No i chyba wszystko ok - przeciez nie wolno ?
>Wiem, ze np mamie czy bratu mozesz udostepnic ksero czy plyte z muzyka... to
>byl przyklad na to kiedy nie wolno.

Tak, ale to nie dlatego, że narusza w słuszne interesy twórcy (chociaż
narusza), ale dlatego, że nie podpada pod dozwolony użytek osobisty.
Uzytek osobisty to nie udostępnianie pracownikom.

Pozdrawiam
PS: Oczywiście IANAL

--
\------------------------/  [ deleted to save electrons ]