Pilnie potrzebna pomoc!!!!!!

Autor: LEHKO <lehko_at_WYTNIJ_TOo2.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 15:19:49 MET DST

Witam szanownych grupowiczów, oto mój problem.
MOBO ECS KM400-M2 v 1.0 (wiem że gówno). Klient mowi ze komp co jakis czas
sie wyłącza, bez powodu. U mnie chodzi normalnie. Sisofsandra w Mainboard
info. pokazuje Mainboard temperature is too high. W sumie to u mnie ten
komp cały czas ma pokrywe zdjętą. Czekam na propozycje, może pomoże coś
upgrade BIOS?, na chipsecie nie ma żadnego wiatraka a radiator jest
przyklejony.

PS sprzet sprawdzany (zasilacz, RAM, k. graf.)

--
pozdr.
Leszek