Re: obraz 2D

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 15:18:11 MET DST

Rafał Bartoszak napisał:

> Jak wsadziłem Rive pod nogę gibającej się szafy [...] to
> się gibała dalej. Wsadziłem G200 i się nie giba.

Hehe, no tak w tym przypadku Matrox jest stabilniejszy. Musiałbym
zrobić jakieś porównanie, ale jak na złość mam pod ręką tylko Tsenga
ET-6000 i Intela 740. Ani to Matroxy ani NVidie :) Chyba jeszcze
oszczędzę im życia - może się kiedyś do czegoś przydadzą.

Tak w ogóle: witam ponownie po chwili ciszy. Coś cię ostatnio praca
za bardzo pochłania :) Może odpuść sobie - zajmij się czymś
przyjemniejszym ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper