Re: zalanie piszczącej cewki toroidalnej

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 12:19:36 MET DST

scx napisał(a):

> Skieruj się z pytaniem na pl.misc.elektronika (tam cię pewnie zbesztają za
> dziwne pomysły, i pewnie każą wymienić albo przewinąć dławik,
Na razie tam każdy olewa ten post. Rasowy elektronik to by pewnie
wymienił wadliwe podzespoły. Zastanowię się jeszcze nad tym distalem.
Popytam w sklepach elektronicznych o jakąś żywice do tego celu. Co
prawda płyta jest jeszcze przez miesiąc na gwarancji i po jednej
naprawie gwarancyjnej, ale powstrzymam się z oddaniem jej do sklepu. Mam
nadzieję, że pomoże zalanie tych cewek żywicą albo distalem, bo nie
uśmiecha mi się spotkać kolejny raz chamskiego właściciela sklepu, który
zabierze mi płytę na 30 dni do ekspertyzy i jeszcze będzie pyskował
(albo w ogóle odmówi przyjęcia do reklamacji bo "ten typ tak ma").