Re: Western Digital RMA

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 12:15:44 MET DST

Użytkownik "adrin" <adrin2.no.spam@interia.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95639E7D7B4DAadrin@193.42.231.152...
> witam
[...]

> minimalizujac koszty mam zamiar wyslac hdd poczta polska (list polecony bo
> najtaniej wyjdzie) :)), moze sa jacys wzglednie tani kurierzy?
> chyba zadnych dodatkowych oplat(np VAT) placic nie musze?

A gdzie bedziesz wysylal? Za granice? Poza UE ?
I drugie pytanie - skad przyjdzie ewentualny wymieniony dysk? z PL ? Z UE?
Czy poza UE?

Jesli spoza UE to przy przesylka moze zostac zatrzymana do odprawy - czyli
wlasnie VAT od wartosci (cla nie ma na dyski). Watpie aby WD wysylalo paczki
z wyraznym napisem "GIFT" :-) Wpisza wartosc dysku i od tego policza Ci
tutaj VAT. O ile oczywiscie przesylka spoza UE.

Zastanow sie czy sie oplaca, moze lepiej pojsc i kupic nowy dysk.

--
mk