Western Digital RMA

Autor: adrin <adrin2.no.spam_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 15:34:44 MET DST

witam
czy ktos z szanownych grupowiczow mial doswiadczenia z wysylaniem dyskow do
WD w ramach gwarancji?
czy faktycznie podchodza restrykcyjnie do kwestii pakowania? mam zamiar
uzyc oryginalnego opakowania foliowego, w ktorym dysk dostalem(chyba ESD bo
srebrne :))+bubble wrap + pianka + bubble wrap + opakowanie z karty
dzwiekowej, czy takie cos wystarczy?
moze jest ktos tu, kto pomyslnie wymienil w ten sposob dysk, albo ktos komu
nie uznano gwarancji?
minimalizujac koszty mam zamiar wyslac hdd poczta polska (list polecony bo
najtaniej wyjdzie) :)), moze sa jacys wzglednie tani kurierzy?
chyba zadnych dodatkowych oplat(np VAT) placic nie musze?

pozdrawiam,
*a*