Re: prosze o ocene konfiguracji

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 10:12:47 MET DST

I'R się wziął i wyklepał:

> -

> : co ty sie tych AsRockow czepiles ? z doswiadczenia wiem ze na plyte
> gownianej firmy nie wydabym ani grosza... gowno z tego ze sie
> zaoszczedzi.. ze chodzi poki co.. jak i tak sie wysypie.. myslisz ze
> kosztuje 150 zlotych to jest taka sama jak za 400 ? 90 zlotych to pewnie
> sama marza sklepu i hurtowni w polsce, kasa za transport,, fabryka tez
> czlowiek tez zarobic musi i jak wyliczysz to koszt produkcji 5 zlotych..
> no moze 10... dla mnie cos tu nie gra. nie jestem fanem Dobre I Tanie :)

W przypadku coniektórego sprzętu komputerowego ja jestem.
Wolę te 250zł różnicy wsadzić w procesor - tylko mi nie mów że różnica
wydajności będzie niezauważalna.
Poza tym można wydać kupę szmalu na Asusa i potem tego żałować - kumpel
kupił jakiegośtam Asusa na nforce za bajońską kwotę, do tego 2xDDR też nie
tanie, potem się okazało że mój K7S5A, który kosztował _z procesorem_ tyle,
co sama jego płyta, jest wydajniejszy. A ja jeszcze zaoszczędziłem trochę
siana bo miałem swoje stare SDRAMy, które dopiero teraz będę wymieniał na
DDRy.
Jest jeszcze jedna kwestia - tanią płytę mniej żal wymienić na inną tanią, z
obsługą nowszych technologii. Moja główna niedługo wylatuje, a w jej
miejsce wyląduje coś z USB2.0, dźwiękiem 5.1, FSB 333 itd :)
Oczywiście są wyjątki, mojej klawiatury i myszki Logitecha za nic nie
zamieniłbym na coś za 5 zł, ani monitora na jakiegoś Mediona czy inny złom.
Na napędach optycznych też nie ma co oszczędzać.

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?