Re: prosze o ocene konfiguracji

Autor: I'R <ochwat_at_milea.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 10:01:31 MET DST

-

> Bierz AsRocka, za 1/3 tej ceny masz dobrą płytę K7V8X-X

: co ty sie tych AsRockow czepiles ? z doswiadczenia wiem ze na plyte
gownianej firmy nie wydabym ani grosza... gowno z tego ze sie
zaoszczedzi.. ze chodzi poki co.. jak i tak sie wysypie.. myslisz ze
kosztuje 150 zlotych to jest taka sama jak za 400 ? 90 zlotych to pewnie
sama marza sklepu i hurtowni w polsce, kasa za transport,, fabryka tez
czlowiek tez zarobic musi i jak wyliczysz to koszt produkcji 5 zlotych..
no moze 10... dla mnie cos tu nie gra. nie jestem fanem Dobre I Tanie :)