Re: Laptop - dziwna sprawa

Autor: PiotrekN <dhgchjdg_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 23:35:10 MET DST

Użytkownik "Maciej Oksieńciuk" <maciek@wytnijstrefagsm.pl> napisał w
wiadomości news:losbk0h6epsdg74lts59bbpuj9gim1f9nb@4ax.com...
> Witam, mam małe pytanie i kłopot z moim laptopem. Od pewnego czasu np.
> gdy pracuje na Wordzie lub robię co innego.....

To "co innego" tez robisz w Microsoft Office(w Excel'u, PowerPoint'cie) ??
Bo jesli to dotyczy tylko pracy w tych programach, to przypuszczam ze masz
MS Office 2003 i nie zainstalowales wszytkiego domyslnie i komp teraz bez
przerwy cos szuka zeby to doinstalowac, ja tak mialem gdy uzywalem MS Office
2003(nie zainstalowalem po prostu wszytkiego tak jak chciałby to instalator)
i pozniej bylo podobnie jak u Ciebie. Powróciełem do MS Office 2000:)