Laptop - dziwna sprawa

Autor: Maciej Oksieńciuk <maciek_at_wytnijstrefagsm.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 21:25:58 MET DST

Witam, mam małe pytanie i kłopot z moim laptopem. Od pewnego czasu np.
gdy pracuje na Wordzie lub robię co innego dogrywa on coś z cdromu (w
środku którego nie ma żadnej płyty), tzn. cdrom się włącza, świeci się
dioda i tak jak by czegoś szukał ale nic, ani komunikatu ani błędu.
Jest to dość denerwujące bo w tym czasie mi się blokuje komputer na
parę sekund. Proszę o odpowiedź co to może być. Powyłączałem wszystkie
programy w tle, wyłączyłem automatyczne aktualizacje w windowsie itp.
Dziękuję.

--