Re: Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 20:15:01 MET DST

W artykule g10bk09q1bu1hesbgimsh9ln5ib4uvi82k@4ax.com,
niejaki(a): Radoslaw P. z adresu <radekp@alpha.net.pl> napisał(a):

> _Wszystkie_ A4Techy mają tendecję (mniejszą lub większą) do gubienia
> sygnału oraz niedokładności przy szybkich ruchach. To są myszki
> low-end w znaczeniu very-low-end...

Widze ze Radek bardzo duzo ma takich madrosci na kazda okazje. Mam pytanie -
sprawdzales kazdy model ? Bo rozumie ze tak, skoro pozwalasz sobie na takie
ogolne opinie. A moze zaslyszales je ? Wcale teraz sie nie dziwie, skad sie
wziely Twoje rewelacje na temat UV-69..

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *