Re: Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 20:12:54 MET DST

Witam

W artykule ci2ql6$prt$1@news.onet.pl,

http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&selm=0ncgd09q442u55rr62b95s8p3et526hho3%404ax.com

> hmm, kto by pomyslal ze logit. takie numerki wykreca? mam od pewnego
> czasu BJ-69 i na podstawie wrazen z uzytkowania jej i innego osprzetu
> tej firmy - polecilbym "w ciemno" produkty z tym logo.
>

> pozdrawiam

W takim razie ja sobie bardzo dziekuje, ze wczesniej zadnych takich
bezsensownych tekstow nie czytalem, bo bym sie zrazil do zakupu myszki,
ktora bardzo dobrze nie tylko sie spisuje w pracy biurowej, ale i grach.
Bardzo lubie sobie popykac w UT2k4 z modem instagib, wiec precyzja w
celnosci jest podstawa, i naprawde nie mam na co narzekac. Pewnie drozsze
myszki jeszcze lepiej sie poruszaja, ale o jakimkolwiek gubieniu sygnalu po
prostu _nie ma mowy_. MOze to kwestia powierzchni, na jakiej sie uzywa
myszki ? ja uzywam pozostalej po mojej starej kulkowej myszce podkladki. Po
prostu jest cieszej niz przesuwac mysza po stole. Faktem za to jest, ze na
czarnych powierzchniach ta mysz sie gubi, ale ja nawet jakbym chcial, to nie
mam takiego stolu czy podkladki (sprawdzalem na czarnym segregatorze).
Tak wiec, albo ja bardzo dobrze trafilem, albo bardzo wiele osob rezygnuje z
zakupu taniej i dobrej myszki, bo naczytalo sie jakichs bzdur.

Pozdrawiam.

--
   <Artur>