Co za procek ?

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_wp.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 19:13:02 MET DST

  Kolega upgrade'ował kompa z płytą Abit P2B ze slotem 1 z Celerona
266 do Celerona 466. Komp wbrew oczekiwaniom nie dostał jakiegoś
potężnego kopa (jeszcze doszło troszkę ramu), ale ja pomyślałem, że
dysk wolny a kolega co pomyślał to nie wiem. W każdym razie po jakimś
czasie kolega pomyślał o zmianie systemu operacyjnego na jakis
normalny, i zainstalował Auroksa. Przy okazji zerknąłem sobie
do /proc/cpuinfo a tam tak :

 model name : Mobile Pentium II
 cache size : 32 KB

 Prawie z krzesła spadłem i aż sprawdziłem na moim C333. U mnie model
i cache są zgodne z powszechną wiedzą. Aha, procek BIOSowi się
przedstawia jako Celek 466.

 Rozumiem, że ten procek to wersja klaptopowa ? Czy jest sens go
używać, czy tylko szukać kolesia od którego kumpel go kupił ?

--
Adrian S.
  Nie takie Gentoo straszne jak je malują...