Re: [OT] zawieszanie sie kompa

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 19:05:12 MET DST

red napisał:

> Moze ktos mial podobne ekstremalne sytuacje? :)

Ja mam w pracy takiego jednego ghosta zrobionego parę lat temu na
Abit BE-6. Czasami, gdy zachodzi potrzeba błyskawicznego postawienia
na nogi jakiegokolwiek kompa, otwarzam mu ten obraz, dogrywam nowe
rzeczy i jakoś działa :) Nie ma znaczenia jaka to platforma, czy
AMD, czy Intel, zawsze mi się udawało, choć przyznam, że czasami
zjadłem trochę nerwów...

--
                        Pozdrawiam, Sniper