Sprzęt cz soft ???

Autor: SMi <smi_at_opoczta.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 19:08:33 MET DST

Witajcie !

Mam taką sytuację:

po zamknięciu przeglądarki internetowej IE 6.0 z wszystkimi patchami, komp
przez 1 min. na nic nie reaguje, tzn. nie mozna uruchomić żadnej aplikacji
(tylko można ruszać kursorem po ekranie).

Sprawdzałem róznymi programami antyvirusowymi, AdWare, i nic nie wykryły.

Na co stawiacie ?

Czy na jakiegoś syfa, który jest na twardym ?

czy

uszkodzenie jakiegoś elementu kompa ? (pamięci już podmieniałem) tylko
jakiego...

Pozdr. Mirek