Re: MSI K7N2 - problem z bootowaniem

Autor: Marcin Pikalski <tkdpiki_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 17:22:08 MET DST

Użytkownik mayones napisał:

> Moment... to w koncu masz "jeszcze" mozliwosc wejscia do biosu czy nie? Jak
> tak to przywrocenie fsb do 133 nie pomaga? Jesli nie to sam juz nie wiem...

Wejsc do biosu moge, komp sie wiesza dopiero po znalezieniu napedow.
Zadne zmiany fsb nic nie pomagaja, nawet safe mode (100mhz)

> flop sie raczej uszkodzic nie mogl przy podkrecaniu. Moj Athlon 1700+
> (niestety palomino) na KT333 Ultra nie daje rady z fsb 166 i komp sie wogole
> nie uruchamia. Jednak po przestawieniu zworki do resetowania biosu wszystko
> wrocilo do normy.

U mnie dal rade (to jeden z dobrze krecacyhc sie serii), i komp sie
uruchamia, tyle, ze zaraz po wykryciu napedow(a przed znalezieniem
flopa) pojawia sie migajacy korsorek... :/ Reset ustawien tez nic nie
pomaga (nawet wyjecie bateryjki na godzine)

Dzis sprobuje podmienic pamieci, bo moze ezeczywiscie nie chca
wspolpracowac z plyta (tylko, ze system dalo sie zainstalowac i
uruchomic...)
pzdr
Marcin