Re: MSI K7N2 - problem z bootowaniem

Autor: mayones <bugslash_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 23:33:13 MET DST

> Reset biosu nie pomaga, nie probowalem tylko wyjmowania bateryjki, ale
> to chyba nic nie da :)
> Proc to AXP1700+, plyta sie podniosla na 2400+ (166x12), ale nie mialem
> za duzo mozliwosci zeby go przetestowac, bo za szybko sie popsulo :/
> Tak z pamieci, to sie zwalilo chyba po probie ustawienia na 200mhz...

Moment... to w koncu masz "jeszcze" mozliwosc wejscia do biosu czy nie? Jak
tak to przywrocenie fsb do 133 nie pomaga? Jesli nie to sam juz nie wiem...
flop sie raczej uszkodzic nie mogl przy podkrecaniu. Moj Athlon 1700+
(niestety palomino) na KT333 Ultra nie daje rady z fsb 166 i komp sie wogole
nie uruchamia. Jednak po przestawieniu zworki do resetowania biosu wszystko
wrocilo do normy.

Pozdrawiam,
Mayones