Re: 8rda+

Autor: usun_to <_at_autograf.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 11:42:00 MET DST

Dnia Sun, 12 Sep 2004 20:48:43 +0100, Merlin naskrobał(a):

> Nie chodzi o pecha, jak wraca co trzecia płyta do serwisu z jakąś usterką
> to nie jest to opinia jednej osoby. Nie kierowałem sie tutaj tylko moim
> przypadkiem.

dobra dobra - kity wciskaj gdzie indziej 'co trzecia osoba' - nawet nie
wiesz o czy mówisz. Już dawno epox by to cholerstwo sciągnąl z rynku
zgodnie z zasadą jeden wqrwiony klinet zabiera ze sobą 25 zadowolonych
(zresztą nie bez podstaw płyty głowne są jednym z trwalszych elementów
kompa przeciwieństwie do tych posiadających elementy ruchome jak cd/dvd czy
hdd).

> SATA to był dodatek nieoczekiwany w tym znaczeniu, może się przyda kiedyś.

na pewno będzie standardem za jakieś 3 lata. Wtedy co prawda będe już dawno
miał inny komp ale nie ja jak fajerwerki :).

> Jakby co to też jestem zadowolony z tej płyty którą mam od 1,5 roku. A co
> do kompletu dysków to mam teraz akurat komplet na 8rda+ i czasami mam
> problem jak ktos przyjdzie z dyskiem albo go sam przyniose, więc nie aż
> taki <LOL>

płyta nie ma raida co faktycznie można uznać za niedopatrzenie jak na
najwyższy model ze swojego okresu. Choć z drugiej strony mój zasialcz by
długo nie pociągnął z dodatkowymi dyskami :>>

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org