Re: 8rda+

Autor: Merlin <merlin0[NOSPAM>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 21:48:43 MET DST

Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
> Dnia Sun, 12 Sep 2004 18:47:11 +0100, Merlin naskrobał(a):

> ROFL nie ma ja opinia na podstawie jednej osoby która ma pecha :D

Nie chodzi o pecha, jak wraca co trzecia płyta do serwisu z jakąś usterką
to nie jest to opinia jednej osoby. Nie kierowałem sie tutaj tylko moim
przypadkiem.

> lol SATA :) i rozumiem komplet dysków ;)
>
> btw: mam 8rda+ i lepszej płyty do overclockingu to ze świecą szukać.

SATA to był dodatek nieoczekiwany w tym znaczeniu, może się przyda kiedyś.
Jakby co to też jestem zadowolony z tej płyty którą mam od 1,5 roku. A co
do kompletu dysków to mam teraz akurat komplet na 8rda+ i czasami mam
problem jak ktos przyjdzie z dyskiem albo go sam przyniose, więc nie aż
taki <LOL>

--
pozdrawiam
Merlin