Re: Zawieszki, "freezy", restarty...

Autor: pankot <pankot_at_tlen.pl.invalid>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 07:49:21 MET DST

Użytkownik "galu" <galu@niespamuj.gdynia.mm.pl> napisał w wiadomości
news:opsd7ytvbf83isr1@gal...
> płyta DCS K7TA na KT133, Athlon1400@1000MHz (chłodzenie Pentagram QC80
> AlCu), 256MB PC133, GF2MX, ST BarracudaIV 40GB, Audigy, Sieciówka 3Com,
> Chieftec 360-302DF
>
> Problemy z kompem mam od ponad kilku miesięcy, może od roku. Komputer
> (WindowsXP Pro) potrafi się "zamrozić" (czasami także zrestartować)
> podczas pracy, niezleżnie od obciążenia procesora, wykorzystania dysku,
> bez znaczenia czy siedzę przed PC czy nie. Komputer chodzi w systemie "24
> godziny na dobę ON".
>
> Zasilacz wymieniałem 2 tygodnie temu - więc ten wątek odpada. Raczej na
> [...]

IRQL LESS NOT EQUAL wskazywałby raczej na kłopoty z przerwaniami IRQ
możliwe też że jakiś program to zawiesza
ja miałem coś takiego że program do oglądania tv z tunera -JTV zawieszał mi
kompa ale co ciekawe co 2 uruchomienie
i wyskakiwało IRQL LESS NOT EQUAL
kombinowałem długo z IRQ wszystkie sztuczki jakie podano i nic
zmieniłem program z JTV na Dscaler i nic się nie dzieje