Re: Wymiana matrycy w laptopie

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 00:29:59 MET DST

Michael wrote:

> Jak trudna jest wymiana matrycy w laptopie. Czy jeśli złożenie zwykłego PC
> to dla mnie sprawa bezproblemowa to poradzę sobie, przy odrobinie
> ostrożności ;), z wymianą matrycy w laptopie? Czy są do tego potrzebne
> jakieś specjalne narzędzia?

to zalezy jakiej matrycy tzn. w jakim laptopie;
matryca jest w obudowie; w tej samej obudowie masz
lampe podswietalajaca matryce; zatem matryca musi
stabilnie sie trzymac razem z lampa; osiagniete to
jest przez srubki i niestety jakis rodzaj tasmy
klejacej; bawilismy sie w wymiane matrycy w Dellu
np. i okazalo sie, ze obudowa matrycy jest na
zatrzaski; trzeba bylo cienkie narzedzie wkladac
miedzy kawalki plastiku i podwazac to; ogolnie
podsumuje to tak: ryzykowne;

adas;