Re: nowe technologie a zakup peceta

Autor: MX <maurycyj_at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 19:10:03 MET DST

Wojtek napisał(a):

> Witam,
> od jakiegos czasu planuje zakup peceta. Nazbierałem 3000 zł, ok. 700 zł
> kosztuje monitor, zostaje więc 2300 na komputer. Moje pytanie jest takie,
> czy to dobry moment na kupowanie peceta??
[ciach]

Nigdy nie był dobry moment na zakup nowego komputera ale zawsze kiedyś
trzeba się zdecydować.

NForce2 (Epox), A2000+, na początek można 256MB RAM (żeby starczyło na
19", RAM najprościej dorzucić), grafika R9600Pro, HDD80-120 (moje
preferencje to Seagate choć ostatnio Samsung 7200/8MB cache ma dobre
notowania) CD LiteON (może combo?) jakiś ładny Modecom do kompletu i
może starczy na jakąś ekonomiczną 19" - np najtańszą iiyamę
(niezrażałbym się brakiem "płaskiego" kineskopu). Można nawet zaszaleć i
kupić ładną klawiaturę i myszkę Logitecha (razem ca 80PLN - w zestawie :) )

Pozdrowienia
MX

ps. porównać monitory w sklepie przed zakupem !!!

--
Poszukiwanie inteligencji we Wszechswiecie:
http://setiathome.berkeley.edu/