nowe technologie a zakup peceta

Autor: Wojtek <bezmaila_at_go.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 16:27:51 MET DST

Witam,
od jakiegos czasu planuje zakup peceta. Nazbierałem 3000 zł, ok. 700 zł
kosztuje monitor, zostaje więc 2300 na komputer. Moje pytanie jest takie,
czy to dobry moment na kupowanie peceta?? Chodzi mi o te wszystkie zmiany.
AMD wycofał już praktycznie Athlona XP (na którego zresztą byłem już prawie
zdecydowany). Zostaje Sampron, który po pierwsze jest teraz stosunkowo drogi
(bodajże dlatego, że nowość). Feler zakupu Samprona to też brak możliwości
modernizacji peceta za jakiś czas, i to chyba nawet bardzo krótki. Czy nie
lepiej poczekać aż stanieje Athlon 64 i bardziej się upowszechni?? Przed nim
są chyba dużo lepsze perspektywy. A Intel? Może z powodów wyżej wymienionych
lepiej teraz zaiwestować w Intela? Proszę o radę, bo już mi się nieźle w
głowie namieszało:)

Pozdr,
WojteK