Re: Czas reakcji plamki w LCD

Autor: Zoskaa <zoskaa[to_usu__n>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 18:23:28 MET DST

> Wiem że Tobie się nie zechce, i chciałabyś mieć wszystko na tacy, ale
jeśli
> naprawdę zależy Tobie w małej części pojąć czym się różnią te wielkości
> naprawdę a nie tylko w formie papierowej czyli nierealnej, to postaraj się
> przeczytać to:
> http://www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=51&kategoria=57
> Naprawdę warto.

Przeczytałam artykuł, rzeczywiście warto, teraz wiem że wartości podawane w
parametrach monitorów niewiele mówią o faktycznej jakości, ale w takim razie
na co patrzeć przy zakupie monitora, jak sklepy nie chcą dawać do
przetestowania samemu, a opinie różnych użytkowników i testujących są
skrajnie różne na temat jednego sprzętu...
Zoskaa